Miski do mleka

Masajowie uważają, iż mycie wodą naczyń do mleka daje mleku przykry zapach; dlatego myją te naczynia w krowim moczu. Za Kopalińskim

Deadline już wkrótce

i dobrze, bo tymczasem liczniki się poprzekręcały…

3 responses to “Deadline już wkrótce

  1. Jurgi 6.2.2011, Niedziela o 15:14:01

    Mnie sam Physorg.com bez trudu ciągle przekręcał licznik. :)

  2. futrzak 9.2.2011, środa o 0:23:36

    No dobrze tylko ze wszystkie samochody maja taki sam dyzajn tj. pedal gazu obok hamulca. Jakos ze tej epidemii nie bylo wczesniej…
    Mnie sie nigdy nie zdazylo pomylic jednego z drugim w zadnym samochodzie (m. in. toyocie) – kwestia tego jakie kto ma nawyki w temacie prowadzenia samochodu….

  3. miskidomleka 9.2.2011, środa o 16:49:10

    Ojej, to że Tobie się nie pomyliło, nie znaczy, że się nie zdarzało. Ja słyszałem o pomyłce co się zdarzyła jakieś 40 lat temu. Na pewno mniej się o tym słyszało, bo:
    – było mniej samochodów
    – dorastaliśmy w kraju ręcznych skrzyń biegów, a jeśli się ma odruch wciskania sprzęgła w trakcie hamowania (ja mam), to pomyłkowe wciśnięcie gazu będzie zniwelowane sprzęgłem
    – jak komuś się to zdarzyło, to nie leciał z awanturą do producenta – miał się w POP w FSO skarżyć?
    – i nie leciał z awanturą do mediów, czy Dziennik Telewizyjny zrobiłby o tym materiał ?
    – nie było kamer CCTV na każdym rogu oraz jutuba dzięki którym dziś możesz sobie obejrzeć setki takich zdarzeń.

    Ludzie są ludzie, czasem się mylą. Jedni mylą hamulec z gazem, drudzy mylą dźwignię podwozia z dżwignią klap (podobno nierzadkie u początkujących pilotów przy trenowaniu go-around w małych samolotach), jeszcze inni mylą notki i wpisują komeć nie pod tą co chcieli ;-)

