Miski do mleka

Masajowie uważają, iż mycie wodą naczyń do mleka daje mleku przykry zapach; dlatego myją te naczynia w krowim moczu. Za Kopalińskim

Wiara góry

A wiecie, że w grudniu zeszłego roku bliżej (ani dalej) mi nie znana (znaczy, o tatusiu słyszałem) piosenkarka Alexa Ray Joel przedawkowała  !?!?!? Wzięła aż osiem tabletek lekarstwa o nazwie Traumeel  !!!11!! Po pokłóceniu się z chłopakiem!!!?!!! Wylądowała w szpitalu, bo miała kłopoty z oddychaniem  !!!1! Wszyscy jednak odetchnęli z ulgą, bo despite the emergency, the singer-songwriter is home and doing fine. Ufff….

Cud, że jej nie zabiło, wszak to Traumeel to niesłychanie silny lek. Homeopatyczny, naturalnie. Może za mocno wstrząsnęła? ;-)

5 responses to “Wiara góry

  1. tamok 18.5.2010, wtorek o 16:41:33

    A nie chodziło przypadkiem o Tramal , czy jak się tam w Hameryce cuś z opioidem tramadolem nazywa? Może ktoś sprytny zamienił nazwę do raportu policji, żeby uniknąć niewygodnych pytań

  2. miskidomleka 18.5.2010, wtorek o 16:44:35

    Wszystkie teksty jakie znalazłem, piszą o homeopatyku…

  3. Jurgi Filodendryta 19.5.2010, środa o 7:04:00

    Moja kuzynka, jak ją wątroba boli od przeżarcia, łyka jedną tabletkę Sylimarolu i jej od razu przechodzi. Babci w identycznej sytuacji pomagała tabletka Kalipozu (suplement potasu). Hokus-Pokus. :)

  4. evita_duarte 22.5.2010, sobota o 0:25:43

    Jak pomaga to w sumie dobrze- żeby tak sobie wmówić, że szklanka wody wyleczy mnie z kataru, albo bólu czy alergii to wolałabym napić się wody, ale jak widać działa i w drugą stronę.

  5. zer00 24.5.2010, poniedziałek o 10:01:56

    Wstyd przyznać, ale mnie Traumeel-maść pomogła na zapalenie stawu. Inna rzecz, że to po prostu maść z nagietka, oczaru, krwawnika, jeżówki, rumianku i stokrotki, z dodatkiem arniki i jakichś innych dziwów, których nie chciało mi się rozszyfrowywać z łaciny.

