Miski do mleka

Masajowie uważają, iż mycie wodą naczyń do mleka daje mleku przykry zapach; dlatego myją te naczynia w krowim moczu. Za Kopalińskim

CC tonie, dobrze czy źle?

Tonie jak tonie, ale jest z Circuit City nie najlepiej. Cóż, mają nędzny wybór i marną obsługę. Kiedyś coś u nich kupowałem, i nie dość, że chłopaki nic nie wiedzieli o swoim sprzęcie, nie dość, że wciskali mi kabelki Monster Cable do najzwyklejszego połączenia video (żadne HD czy inne cuda), to jeszcze nie umieli otworzyć własnej szafki z wystawionym sprzętem, bo się kluczyk zapodział. Więc zasługują.

Niestety, efektem ubocznym może być że Best Buy, do tej pory unoszący się niewiele, ale jednak ciut nad poziomem CC, z braku konkurencji poleci z jakością jeszcze niżej. Mój prywatny rekord w BB –  ja: „Chciałbym kupić ten telewizor, proszę mi go włączyć, żebym zobaczył jaki ma obraz”. BB: „Nie mogę, zepsuł nam się prąd na tej półce”. Ja: „To może zreperujcie”. BB: „Eee, nie ma elektryka, może będzie jutro”.

Sieć BB ma w regionie pewnie ze 20 sklepów, ileż kosztowałoby ich utrzymywanie jednego elektryka na dyżurze przez weekend?

Comments are closed.

